Foreningen afholder et arrangement for medlemmer den første onsdag i måneden (feb/mar/apr/maj og sep/okt/nov) i lokalerne på Petersdalvej.

Hermed kan vi præsentere vore “første onsdag i måneden arrangementer” for SEP/OCT/NOV.

Som sædvanligt kræver deltagelse tilmelding, enten via vor mailadresse: sasflyvehistorisk@gmail.com senest fredagen før arrangementet, eller i foreningens åbningstid. Vg skriv om I deltager i middag (pris Kr. 70.-) der kan indbetales på foreningens konto:  1551 0009356282 med bemærkning: navn, dato, middag/uden middag.

Vi mødes i vore lokaler på Petersdalvej kl 17.00. Middag 17.15-18.30 og arrangement kl. 18.45. Vi slutar med kaffe.

– 04 SEP: Film aften. Vi skal se en  SAS film, som vi ikke har vist tidligere: SAS STØRST BEDST OG SMUKKEST. SAS beskrives helt fra oprettelsen i 1946, gennem “milestones” såsom hastig ekspansion af rutenettet “world wide” med mange optagelser af SAS propelfly bl.a. fra CPH som lufthavnen var dengang. Desuden optagelser af “cabin sevice”. Etablering af polar ruterne, overgang fra propel til jet, tiden med Jan Carlzon som CEO, herunder etablering af Businessman’s Airline og  meget mere.

– 02 OCT: Film aften. Film hvor kaptajn Finn Døstrup fortæller om en DC 10 flyvning CPH-KHI-BKK.

06 NOV: Foredrag v/ Jacob Austad. fortæller om Air Greenland’s SAR operationer.

Biografen